2008/03/20

致三位負責人

經小弟的試完又試, 用完又用的情況下, 同時考慮各因素, 小弟將sina的blog將会搬家, 搬到blogger裡, 以下是條link:

www.re-hercules.bolgspot.com

第一我想問大家, 打完盃賽後將sina裡的全搬到blogger, 有意見嗎? 當然仍会保留sina係到等死啦!!!
第二seven可否提交你己經確應將会打08/09 open leauge的名單嗎? 我想加在新blog之餘亦可以大家有共識, 吾駛係到估边个係鬼边个係人!! kakaka
第三我想問這條link, 你哋覺得等齊人先open, 定還是暗底啞open, 還是有其它想法?
第四是大家用/看這條新link時, 有意見或想法可出声/留comment係新link.

我会將此內容同時放在新link裡, 謝謝大家宝貴意見.

6 comments:

Anonymous said...

1. Not All, should be screened out something (by our selection)
2. Agree. Can be stated to setting the Team spirit/ policy/ training schedule.......
3. open for committee first (who will the committee)
4. OK.

Anonymous said...

I think we should set some standard wording for "標籤" to clssify was we can get duing search by this Category.

How can I use my name or indication during add my comment here?

Anonymous said...

KK,唔該哂!效率真快!

Blog 各方面之安排你揸主意喇!我衹有一個小小意見、就是.......可否於主頁加多少少色彩!謝謝!

No. 22

Anonymous said...

1. 轉到Blogger無問題。
2. 名單盡快提供(我都急)。
3. 如果整係blog可以唔公開,如有網站可以公開。
4. 要再用一段時間先知有無其加減。

Hercules said...

收到你們的意見, 謝謝!
1. 我估变數到開leauge前仍然会有很多, 所以暫不公開, 但仍会繼續运作.
2. 顏色方面已經在其它頁面嘗試中, 可到result和17到見到, 去看看吧!
3. 名單方面seven不用急, 但要快, ok!?

Bkin Ho said...

至於名單方面我無大問題, 但可否加埋理想守備位置, 因為我暫時都不太清楚